lørdag 12. april 2008

Nå har jeg nettopp startet denne bloggen. Aner ikke helt hva jeg gjør.
Men uansett - jeg tenkte å skrive litt om hva jeg opplever - og hvordan jeg synes ting kunne bli gjort på en enklere og bedre måte.
Jeg er absolutt ingen ekspert, men jeg tror det kan være lurt å tenke over hva man bruker tid på. Og om det gjør deg mer lykkelig. For det er vel det som er målet - iallfall for mange?

For tida er jeg på jobb. Jobber offshore så jeg får ikke se mannen min på lange tider. Det er faktisk ganske så trist. Har tenkt på å finne en annen jobb. Men da må jeg antakelig gå på jobb hver dag - med alt stress det innebærer. Så inntil videre har jeg denne jobben og trives med det stort sett.

Vi bygde oss hus for en tid tiden. Da tenkte jeg mye på hvordan ting kunne utformes og gjøres for at vasking og rydding og vedlikehold skulle bli enklest mulig. Og fikk gjort plass for det jeg liker. Bla tegneserier og biler. Vi har ikke plen, for jeg liker ikke plenklipping. Men vi har blomster og busker for jeg liker å holde på med det. Til sommeren håper vi å få laget terasse og en snekkerbod (uthus). Og mannen min har en sønn som ligner forholdsvis mye på Emil i Lønneberget (på de fleste måter) så det passer vel bra.

Ingen kommentarer: